domingo, 19 de febrero de 2012

A loita pola categoría de Celadores no Barbanza podería estar vendo a luz

Segundo o publicado no xornal A voz de Galicia, do pasado 17 de febreiro de 2012, a Xunta de Galicia, estudiará a creación da categoría de celador no Hospital da Barbanza, segundo tamén o manifestado pola conselleira de sanidade, cando visitou o centro fai uns días.

Si esto se fai realidade, terminaráse cunha demanda dos traballadores do hospital e dos delegados sindicais, demanda que foi apoiada en varias ocasións polos representantes dos distintos partidos políticos, e pola Plataforma en Defensa da Sanidade Pública da Barbanza, pero de momento non se chegou a conseguir.

Agardamos, que neste momento se consigan e se termine xa coa diferencia cos profesinais desde centro con respeto ós demáis hospitais do Sergas, recordemos que aqui as funcións dos celadores son realizadas polos auxiliares de enfermería.

Aproveitamos dende aquí para dar as grazas á Consellería por estudar o tema como se merece.
Mentras tanto, seguiremos na nosa loita: ! Queremos celadores no Hospital da Barbanza !

Mira a noticia na Voz de Galicia, edición Barbanza

5 comentarios:

  1. Sempre promesas e nada mais....

    ResponderEliminar
  2. si, es lo que mas barato les sale, sobre todo mejor que tener que contratar los celadores, es indignante que somos un centro sergas sin celadores, y nadie hace nada.

    ResponderEliminar
  3. Sempre promesas. La gestión clinica ineficiente terminan sufriendolo los trabajadores.

    ResponderEliminar
  4. Para la gestion de una clinica dental con programa medico, es mejor hacer una suscripción de un software de la nube, asi tampoco tienes que desembolsar mucho dinero para comenzar a utilizarlo.
    Y subcontratas todas estas tareas que quitan mucho tiempo y son complicadas como las actualizaciones, la seguridad informatica, backups y todo.

    ResponderEliminar
  5. Muy interesante lo que comenta el autor programa médico. Y viendo que esto es un software que ayuda a los odontólogos, comentarte que yo utilizo un software para odontología en la nube. Te dejo el nombre. Muy contento con ellos.

    ResponderEliminar